M
 

Interim Finance & Project Director/ Manager

Finance Transformation Specialist | Yardi and Smartsheet implementation partner

Ik help je slimmer te werken met focus op de juiste zaken, op het juiste moment.

Met 25+ jaar ervaring in de audit (8), financieel management (10) en interim financieel en project management (7) kan ik je helpen om op de juiste manier veranderingen en verbeteringen door te voeren en op interim basis het finance team of projecten te managen!

Over Bram Coops

Ik heb in de afgelopen 7 jaar veel organisaties geholpen bij het realiseren van grote en kleine projecten. In de jaren daarvoor heb ik 8 jaar in de audit bij PwC gewerkt, gevolgd door 10 jaar senior financieel management functies bij diverse ondernemingen

Als interim finance en project manager, gebruik ik het liefste tools die het werk eenvoudiger maken. Met behulp van Smartsheet breek ik complexe zaken op  in kleinere behapbare stukjes en boek daardoor snel succes.

Wil je meer over mij persoonlijk weten, kijk dan even op de over mij pagina.

Hoe kan ik je helpen?

“A vision and strategy aren’t enough.

The long-term key to success is EXECUTION.

Each day. Every day.”

– SETH GODIN –

Services

Interim ondersteuning financiële afdeling

Interim Finance & Project Management

Ervaren senior finance & project manager sinds 2015.

Na een korte inwerkperiode kan ik snel, effectief en efficiënt aan de slag. Ik zorg ervoor dat zaken goed worden opgepakt en afgerond en de afdeling (weer) goed functioneert.

Je kunt mij bijvoorbeeld inhuren voor:

    • Tijdelijke vervanging van je finance of project manager / director
    • Optimaliseren van processen, procedures en applicaties
    • Voorbereiding en managen van een groot (financieel) project
    • Coachen van het huidige finance of project management om verder te professionaliseren
    • Quick scan van de afdeling en processen en opzetten en managen van verbetertrajecten

Wil je meer informatie, neem dan contact op.

Support aanschaf licentie en onboarding Smartsheet

Smartsheet Expert

Stop met het gebruiken van Excel voor procesbeheersing en project management!

Slim werken kan veel gemakkelijker met de Smart Work Suites. 

Al jaren gebruik ik met veel plezer Smartsheet en ik ben sinds enige tijd zelfs referral partner. Hierdoor kan ik je niet alleen heel goed helpen bij de aanschaf van een licentie, maar kun je er ook binnen enkele weken mee aan de slag. Mijn Smart Work Suites zijn na een paar kleine aanpassingen direct geschikt voor jouw organisatie. Dit betekent concreet dat je binnen enkele weken “up and running” kan zijn!

Ik help je met de implementatie, inrichting van het proces en begeleid alle medewerkers in het werken met Smarsheet! Daarnaast kan ik je op basis van een support abonnement helpen om nieuwe sheets op te starten, je collega’s te trainen en verdere optimalisaties door te voeren.

Kijk op mijn Smartsheet pagina voor meer informatie, of neem gelijk contact op.

Project Management Office

PMO Services

Een Project Management Office kan voor de volgende zaken zorgen en is eigenlijk onmisbaar in organisaties waar meerdere grotere projecten gelijktijdig lopen.

    • Ondersteuning van de project managers
    • Consistentie in projectaanpak en gebruik van project documenten
    • Overzicht over alle projecten in 1 programma KPI dashboard
    • Support bij het nemen van beslissingen over inzet van budget en resources
    • Richtlijnen bij het initiëren van nieuwe projecten met gestandaardiseerde documenten:
        • business cases
        • project charters
        • criteria waar projecten aan moeten voldoen

Ik kan je helpen met de opzet van een Project Management Office.

Ook kan ik je helpen met het verzorgen van part time PMO services zodat het management van de organisatie ontlast wordt.

Wil je meer informatie, neem dan contact op.

Implementaties & optimalisaties

Yardi Voyager & Elevate

Sinds 2016 manage ik implementaties van Yardi Voyager en Elevate.

Daarnaast help ik vastgoed organisaties bij het optimaliseren van hun gebruik van, en de reporting uit, Yardi.

Voor een complexe implementatie als een Yardi ERP systeem heb ik een uitgebreide project management suite ontwikkeld, onmisbaar voor het project management. Hiermee organiseer je het plan, de taken en de informatiestromen en creëer je inzicht in due dates en prioriteiten voor management en het project team.

Ik heb ervaring met de meeste modules van Yardi en heb hands-on de inrichting, security, UAT, training en go-live support gedaan bij veel projecten.

O.a. bij de volgende ondernemingen heb ik Yardi geïmplementeerd en geoptimaliseerd:

Dream Industrial REIT | Cobraspen | Egeria Real Estate | Vastned | alterDomus | LaSalle (UK) | Dream Office REIT | GLP | Highbrook | Merin | BNP Paribas Real Estate

De implementaties vonden plaats in:

Nederland | Duitsland | Luxemburg | Frankrijk | UK | Tsjechië | Slowakije

Wil je meer informatie, neem dan contact op.